Informationsmøde kommende 7. klasse

Informationsmøde om 7. kl. på Tre Falke Skolen, skoleåret 24/25.

I det kommende skoleår vil Tre Falke Skolen oprette fire klasser, hvor to af klasserne vil være Idrætsprofilspor, en almenklasse og en Ungegruppe

• Idrætsprofilklasser (to klasser)
    • Idrætsprofilklasser er bl.a. defineret ved et idrætstema som afvikles seks klokketimer om ugen, med særligt henblik på et samarbejde omkring idrætsaktive elever med særligt fokus på fodbold, basket, håndbold, tennis eller atletik.

Praktisk foregår det således, at man som interesserede elever/forældre møder op på Tre Falke Skolen til informationsmøde med et oplæg om kommende skoleår for 7. kl. og dernæst mulighed for at følge op med spørgsmål.

Informationsmødet bliver afholdt på Tre Falke Skolens skoletorv

Torsdag den 11. januar 2024 kl. 16.30 – 18.00

Oplægsholder vil være
Skoleleder Brian Jørgensen

Ansøgningsskema til 7. klasse 2024/2025 finder nederst på denne side

• Download ansøgningen til din computer.

• Udfyld ansøgningen på din computer og gem.

• Vedhæft dit gemte dokument mailen til trefalkeskolen@frederiksberg.dk eller print den og aflever den på kontoret på skolen.

Ansøgningen skal være os i hænde inden 13. marts 2024

Vi forventer at give svar om optagelse i 7. klasse inden juni.

Send ikke ansøgning til 8. eller 9. klasse, før I har tilsagn om optagelse i disse klasser fra skolen.

Ansøgningsskema 7-9 2024-2025.pdf

Shape Created with Sketch.